MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Cel mai mare proiect de social-media al Coca-Cola in cifre: 186 de tari in 365 de zile si 650 de milioane de afisari pe site-urile dedicate

03 ianuarie 2011, ora 13:34 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Cei trei "ambasadori ai fericirii" au incheiat Expedition 206, calatoria care a reprezentat cel mai mare proiect de social media al Coca Cola si care a presupus parcurgerea a peste 440.000 de kilometri, in 186 de tari, timp de 365 de zile, scrie Adage.com.
Campania a inceput pe 1 ianuarie 2010, cand cei trei ambasadori, inarmati cu laptopuri, camere video, smartphone-uri si alte gadget-uri, au pornit la drum pentru a strabate tarile si teritoriile unde se comercializeaza Coca-Cola. Scopul lor a fost acela de a-i sprijini pe oameni in incercarea lor de a gasi fericirea.

Calatoria a fost reflectata pe site-ul oficial al campaniei, Expedition206.com, dar si pe Facebook, YouTube si Twitter, per total inregistrandu-se 650 de milioane de afisari.

Campania - conceputa ca un efort global coordonat de echipa din Atlanta, dar implementat direct la nivel local - a fortat multe piete locale sa paseasca pentru prima data in spatiul digital si social-media. Aceasta a presupus, de asemenea, colaborarea dintre mijloacele de comunicare, relatii publice si echipele de marketing.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 21 Octombrie 2020, 07:51
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter