MEDIA & MARKETING

Cele mai puternice branduri din lume : Coca-Cola, IBM si Microsoft. Google, cea mai rapida evolutie

16 septembrie 2010, ora 17:34 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Google, din ce in ce mai puternic
Google, din ce in ce mai puternic
Coca-Cola este cel mai puternic brand global in 2010, urmat in ordine de IBM si Microsoft. Google a reusit performanta de a urca de pe pozitia a saptea, detinuta in 2009, pe cea de-a patra anul acesta, potrivit clasamentului realizat de Interbrand, divizia de branding a grupului de comunicare Omnicom.
Pozitia a cincea in clasamentul Interbrand este ocupata de General Electric, urmat pe sase de McDonald's.

Locul sapte in topul celor mai puternice branduri globale din 2010 ii revine gigantului IT Intel, pe opt s-a clasat Nokia, iar pe noua Disney.Pozitia a zecea este ocupata de HP.

Clasamentul Interbrand are la baza o metodologie care calculeaza factori ca performanta financiara, rolul pe care il are in decizia de cumparare a consumatorului si forta cu care asigura continuitatea castigurilor companiei.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 08 Decembrie 2021, 22:59
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter