MEDIA & MARKETING

CNA-ul trage televiziunile de urechi pentru ca dau sonorul prea tare la reclame

24 noiembrie 2010, ora 10:59 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
cna-mediu.jpg
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) atentioneaza televiziunile, printr-o scrisoare deschisa, ca practica o diferenta mare de sonor intre programul in derulare si calupurile publicitare.
Autoritatea audiovizuala subliniaza ca radiodifuzorii au obligatia de a respecta conditiile de separare a calupurilor publicitare, fara a ridica sonorul acestora la un volum mai mare.

CNA-ul s-a sesizat la primirea mai multor reclamatii din partea telespectatorilor.

"Conform codului de reglementare a continutului audiovizual, calupurile publicitare trebuie separate clar, sonor si vizual, de programele audiovizuale, prin coperte neutre. Reglementarea mai sus mentionata nu lasa loc interpretarii ca sonorul calupului publicitar trebuie sa fie diferit ca volum fata de cel al programului", transmite Rasvan Popescu, presedintele CNA.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 23 Iulie 2019, 12:43
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter