MEDIA & MARKETING

Contul de creatie al grupului CEZ in Romania, castigat de AdVenture

13 martie 2012, ora 12:12 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
electricitate.jpg
Agentia de publicitate AdVenture a castigat pitch-ul organizat pentru contul grupului CEZ in Romania, unul dintre cei mai mari producatori, furnizori si distribuitori de energie din Europa Centrala si de Est.

Selectia s-a realizat la finele anului trecut in urma unui pitch la care au participat alte 2 agentii.

Pitch-ul care a avut drept obiectiv initierea unui parteneriat de colaborare pe termen lung cu o agentie de advertising, potrivit unui comunicat de presa al AdVenture.

Astfel, AdVenture va oferi servicii de creatie si strategie Grupului CEZ, servicii sustinute de programe de comunicare in sensul responsabilitatii sociale corporative.



Echipa AdVenture care a contribuit la castigarea acestui pitch este formata din Mircea Moldovan, creative director, Daniela Habara, copywriter, Chady Ismaiel, copywriter, Iris Ionescu, account executive, Violeta Marinescu, client service director, Dan Dumitrescu, managing partner.

Echipa CEZ implicata in organizarea si evaluarea pitch-ului este formata din Iulia Borsan, PR & brand manager, Andreea Brahastianu, training & internal communication manager, Roxana Patrascu , marketing specialist.

AdVenture este o agentie de publicitate full service, infiintata in anul 2002.

Printre clientii sai actuali se numara Motorola Romania, BIC Romania, Fundatia Principesa Margareta a Romaniei sau Green City Construct.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 27 Octombrie 2021, 00:35
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter