- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Criza din publicitate pe final? Grupul WPP a trecut pe crestere in aprilie

13 May, 18:01 • Redactia DailyBusiness
WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, a inregistrat crestere la nivel global in luna aprilie, pentru prima data de cand industria publicitatii a fost lovita de criza economica, la sfarsitul lui 2008, potrivit Brandrepublic.com.
Criza din publicitate pe final? Grupul WPP a trecut pe crestere in aprilie

Sir Martin Sorrell, CEO-ul WPP, a declarat in cadrul unei conferinte a International Advertising Association, la Moscova, ca grupul a inregistrat „o schimbare semnificativa in aprilie”, precizand ca a inceput sa vada „o crestere pentru prima oara la nivel global”.

Luna trecuta, Sorrell a revizuit estimarile de crestere pentru acest an de la stagnare la o apreciere de 2%, in ciuda faptului ca veniturile au scazut cu 1,82% in primul trimestru, la 2,1 miliarde lire sterline.