MEDIA & MARKETING

Criza din publicitate pe final? Grupul WPP a trecut pe crestere in aprilie

13 mai 2010, ora 18:01 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Martin_Sorrell.jpgmedie.jpg
WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, a inregistrat crestere la nivel global in luna aprilie, pentru prima data de cand industria publicitatii a fost lovita de criza economica, la sfarsitul lui 2008, potrivit Brandrepublic.com.
Sir Martin Sorrell, CEO-ul WPP, a declarat in cadrul unei conferinte a International Advertising Association, la Moscova, ca grupul a inregistrat "o schimbare semnificativa in aprilie", precizand ca a inceput sa vada "o crestere pentru prima oara la nivel global".

Luna trecuta, Sorrell a revizuit estimarile de crestere pentru acest an de la stagnare la o apreciere de 2%, in ciuda faptului ca veniturile au scazut cu 1,82% in primul trimestru, la 2,1 miliarde lire sterline.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 04 Iulie 2022, 09:01
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter