- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Deloitte: Ofensiva online-ului ar putea sa reduca abrupt si permanent veniturile si marjele din toate celelalte medii de publicitate

19 Jan, 11:22 • Redactia DailyBusiness
Chiar daca recesiunea a afectat si mediul online, provocand o scadere de 5% a veniturilor anul trecut, publicitatea online isi va majora ponderea in industria de profil de la aproximativ 10% in 2009, la 15% la sfarsitul lui 2011, potrivit raportului global de media realizat de firma de audit Deloitte.
Deloitte: Ofensiva online-ului ar putea sa reduca abrupt si permanent veniturile si marjele din toate celelalte medii de publicitate

Evolutia pietei media globale din prima jumatate a anului trecut – cu o crestere accelerata a mediului digital in detrimentul canalelor clasice – arata ca pietele media traditionale cele mai vulnerabile in fata online-ului, in acest moment, sunt revistele si ziarele, urmate de radio si de segmentul outdoor. Televiziunea pare sa reziste cel mai bine in fata „ofensivei” online-ului, observa specialistii Deloitte.

Acestia atrag atentia asupra riscului ca ofensiva online-ului sa afecteze modelul traditional de publicitate, ceea ce poate atrage o reducere abrupta si permanenta a veniturilor si a marjelor din celelalte segmente ale industriei.

„In acest caz, intregul ecosistem de publicitate si promovare trebuie sa se consolideze, sa controleze costurile intr-un mod mai agresiv si sa identifice noi modele de afaceri”, se arata in cercetarea Deloitte.