MEDIA & MARKETING

Dolce: GspTV cere prea mult pentru prea putin

08 august 2008, ora 00:01, autor(i): Andra Gheorghe   | 21 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
dolce-mediu.jpg
Negocierile purtate de operatorul TV prin satelit Dolce pentru introducerea in grila a postului GspTV, care transmite meciuri din Liga I de fotbal, s-au lovit deocamdata de faptul ca "preturile solicitate de detinatorii drepturilor sunt nerezonabile", conform reprezentantilor Dolce, care spun ca, pe de alta parte, abonatii nu sunt interesati sa plateasca in plus pentru a vedea meciurile.
"Suntem interesati sa introducem canalul GspTV in grila de programe Dolce. Am inceput negocierile cu detinatorii drepturilor de difuzare, in prezent acestea fiind in derulare, insa deocamdata consideram ca preturile solicitate sunt nerezonabile", au spus reprezentantii Dolce, care este o divizie a Romtelecom cu peste 500.000 de abonati.

Oficialii operatorului au precizat ca introducerea postului respectiv in grila ar necesita cresterea valorii abonamentului.

"Pentru a putea satisface pretentiile RCS&RDS privind sumele cerute pentru includerea GspTV in grila de programe Dolce, am fi nevoiti sa majoram pretul abonamentelor noastre, iar aceste sume s-ar regasi in costurile pe care clientii nostri ar trebui sa le plateasca. Insa, din studiile noastre reiese ca majoritatea clientilor Dolce nu sunt interesati sa plateasca o taxa suplimentara doar pentru a viziona meciurile".



Oficialii au adaugat ca oricum, toti clientii Dolce pot viziona cele mai importante meciuri de fotbal din Liga I, care vor fi transmise pe Antena 1, canal inclus in pachetul de baza al operatorului, urmarind cele mai bune meciuri din Liga 1 fara sa plateasca in plus si fara sa fie nevoiti sa achizitioneze pachete suplimentare de servicii.

Oficialii Dolce nu au oferit informatii suplimentare referitoare la pretentiile financiare ale reprezentantilor RCS&RDS si Intact - companiile care detin drepturile de difuzare ale meciurilor din Liga 1.

Reprezentantii postului de televiziune care transmite meciurile Ligii I se afla in negocieri si cu operatorul telecom UPC, ai carui reprezentanti au declarat pentru DailyBusiness. ro ca "dorim sa ajungem la un acord (nr: pentru transmiterea GspTV) in conditiile in care acesta nu va avea ca efect o crestere nejustificata a abonamentului, care ar fi greu de suportat de catre clientii nostri".

Saptamana aceasta, Consiliul National al Audiovizualului a atras atentia, printr- o scrisoare adresata reprezentantilor GspTV, pentru accelerarea negocierilor cu operatorii telecom, in ideea in care 70% dintre abonatii din Romania sa aiba acces la meciurile Ligii 1.

Reprezentantii GspTV nu au putut fi contactati pentru alte informatii referitoare la acest subiect.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
un abonat dolce a spus:
08/08/2008 08:29
eu as dori ca dolce sa introduca history. cat despre celebra liga lui mitica as vrea sa nu cedeze santajului si sa ii lase pe cei de la rds sa isi rupa gatul suportand intregul cost. cu alte cuvinte circul nu ma intereseaza.
 
saureign a spus:
08/08/2008 09:49
Nu stiu ce treaba are CNA cu Liga I. Este un abuz al statului, care se baga in treburi private. "Ideea in care 70% dintre abonatii din Romania sa aiaba acces la meciurile Ligii 1" este o prostie, o reminiscenta comunista.
Eu sunt abonat DTH, nu vreau sa mi se mareasca abonamentul pt vizionarea Ligii 1; cine vrea sa vada liga, sa plateasca abonament suplimentar. Daca societatea DTH considera ca nu renteaza sa introduca pachet suplimentar, asa sa ramana. Nu trebuie sa vina CNA si sa se ia dupa cateva mii de exaltati care ameninta ca taie cablurile. Cine taie cablul, sa ajunga la inchisoare.
Asta e democratia si civilizatia.
 
k4 a spus:
08/08/2008 11:19
Ideea e ca, prin contractul semnat la castigarea licitatiei, se pare ca RCS&GSP s-au angajat la o cota de peste 60% (asta a vrut Liga in caietul de sarcini). In plus, ce te faci cu cei care nu au posibilitatea de a trece pe RCS pentru ca operatorul nu are infrastructura in localitatea sau in cartierul respectiv? K4
 
alzi a spus:
08/08/2008 11:58
Nu vrea RCS sa va dea ..de aia au pus preturile alea !!
Oricum Dolce e o firma de doi bani !!
Era si culmea ca Digi sa va dea meciuri !!!
Iar cu acoperirea nu va faceti voi probleme mai da Antena inca un meci pe etapa ..ultima optiune 9 si s-a rezolvat acoperirea asa cum a zis si directorul Antenei si Mitica de la Liga
Asa ca RCS nu lasa din pret pentru ca asta vor ei ..nu vor da meciuri la nici un alt operator !!! Scopul lor e COTA DE PIATA si aici e vorba de 3 ani :))))
 
Adi a spus:
08/08/2008 12:04
Cine a avut de-a face cu RCS&RDS stie de ce. Tratarea clientului cu dispret, asta e politica lor. Sunt disperati ca pierd clienti pe zi ce trece, nu mai vrea lumea sa stea la ei cu toate pachetele lor gratuite. Asta e ultima strategie sa mai recupereze din pierderi...
Merci, dar nu avem nevoie de GSP TV!
 
Pagini: 12345
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 28 Septembrie 2021, 10:57
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter