MEDIA & MARKETING

E oficial: Click! a batut Libertatea la vanzari

03 septembrie 2009, ora 18:24, autor(i): Andra Gheorghe 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
brat-mediu.jpg
Tabloidul Click!, editat de trustul Adevarul Holding, este noul lider de vanzari print din Romania, pozitie ocupata in ultimii ani de tabloidul rival Libertatea, din portofoliul grupului de presa Ringier. Potrivit celor mai recente date furnizate de Biroul National de Audit al Tirajelor (BRAT), Click! A vandut in ianuarie- iunie 2009 cu 8% mai mult decat Libertatea.
Click! a vandut in intervalul per total in intervalul ianuarie-iunie 2009 circa 424.000 de copii in medie pe zi, in timp ce Libertatea 390.000 de exemplare.

Ringier si-a actualizat cifrele de vanzari in valul de vanzari aprilie-iunie, declarandu-le si pe cele din ianuarie-martie, cand nu a remis Brat datele de difuzare.

In ultimele 3 luni auditate de Brat, Click! a vandut in medie, zilnic, peste 222.000 de exemplare, in crestere cu 10% fata de perioada ianuarie-martie, adjudecandu-si primul loc in top 10 cele mai bine vandute cotidiene din Romania.



Libertatea cade din fruntea podiumului pe pozitia a doua, cu peste 192.000 exemplare vandute zilnic in aprilie-iunie, in scadere cu 3% fata de primele 3 luni ale anului.

Pozitia a treia a clasamentului este ocupat de quality-ul Adevarul, publicatia sora a Click, care a inregistrat in aprilie-iunie vanzari de 109.000 exemplare zilnic, in crestere cu 34% fata de intervalul anterior.

Pozitia a patra este ocupata de tabloidul CanCan, cu vanzari de peste 81.000 copii zilnice in aprilie-iunie, in scadere cu 19% fata de ianuarie- martie.

Pe 5 s-a clasat Jurnalul National. Ziarul de referinta din portofoliul Intact a vandut circa 73.800 de exemplare in medie pe zi in aprilie-iunie, in crestere cu 32% fata de primele 3 luni ale anului.

Locul 6 i-a revenit tot unui produs Intact, cotidianul sportiv Gazeta Sporturilor, cu vanzari medii per aparitie de peste 66.000 exemplare, in scadere cu 2 procente fata de ianuarie-martie.

Pozitia a saptea a clasamentului a fost ocupata de Romania Libera, care a vandut zilnic circa 47.000 exemplare in aprilie-iunie, cu 6% mai putin fata de primul trimestru.

Pe 8 s-a situat Pro Sport. Ziarul sportiv din portofoliul Publimedia a vandut circa 43.800 exemplare in medie pe zi, in aprilie-iunie, cu 16% mai putin fata de ianuarie-martie.

Evenimentul Zilei, quality-ul marca Ringier, este ocupantul penultimei pozitii a clasamentului, cu peste 34.700 exemplare vandute in medie zilnic in al doilea trimestru al anului, cu 8 procente in minus fata de T1.

Locul 10 al topului ii revine Gandul, cu vanzari medii zilnice de peste 15.000 exemplare, in scadere cu 6% fata de primele 3 luni ale 2009.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 27 Octombrie 2021, 00:55
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter