Editura Egmont va lansa, la 1 noiembrie, un numar special al revistei pentru fetite si adolescente Hello Kitty, au anuntat oficialii editurii. Primul numar al revistei, care va fi distribuita intr-un tiraj initial de 20.000 exemplare, va sta pe piata 3 luni, urmand ca din aprilie 2010, sa aiba distributie lunara, a declarat pentru DailyBusiness.ro Georgeta Coman, directorul de marketing al Egmont.
"Aceasta revista este un proiect special. Ea va sta pe piata 3 luni de zile si va fi comercializata la chisocurile de presa si in reteaua Inmedio. Revista lunara este programata sa apara incepand din aprilie 2010. Daca revista este foarte bine primita de publicul din Romania, probabil ca o vom lansa inainte de aprilie 2010", afirmat Coman.
Publicatia va fi disponibila la chiosc, la pretul de 9 lei, intr-un tiraj initial de 20.000 exemplare.
"In functie de vanzari si de ritmul de vanzare al revistei, vom stabili si tirajul viitor al revistei", a precizat reprezentanta Egmont.
Potrivit acesteia, investitia in proiect se ridica la cateva zeci de mii euro, care se vor recupera prin vanzare la chiosc intr-o perioada de maxim 3 luni.
Veniturile din publicitate nu reprezinta o miza foarte mare pentru editorii Hello Kitty.
"In aceasta perioada in care publicitatea pe revistele de copii si adolescenti este foarte scazuta, am estimat incasari de publicitate in jur de 10% din cifra de afaceri. Restul vor fi generate prin vanzari la chiosc. Ne dorim sa introducem si abonamente, insa depinde de Posta Romana, cu care suntem in negocieri", a explicat Georgeta Coman.
MEDIA & MARKETING
Egmont lanseaza revista Hello Kitty, cu o investitie de cateva zeci de mii euro
27 octombrie 2009, ora 16:29, autor(i): Andra Gheorghe
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
18 ianuarie 2021, ora 13:35 in Media & Marketing |
26 vizualizari |
0 comentarii
18 noiembrie 2020, ora 15:56 in |
21 vizualizari |
0 comentarii
13 noiembrie 2020, ora 16:02 in |
23 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Egmont Romania lanseaza lunarul Tinker Bell, cu o investitie de cateva zeci de mii euro
- Capital: Cum rezista presa pentru copii pe timp de criza?
- Egmont Romania lanseaza lunarul Hannah Montana intr-un tiraj initial de 20.000 exemplare
- Esec pentru Harry Potter in limba romana, la Bucuresti
- Publicitatea facuta in media pentru copii a urcat cu 30% in 2007
Ultima ora