MEDIA & MARKETING

Erka Synergy Communication isi deschide filiala la Paris

05 ianuarie 2017, ora 16:20 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Ruxandra Serban, CEO Erka Synergy Communication
Ruxandra Serban, CEO Erka Synergy Communication
Agentia de publicitate Erka Synergy Communication si-a propus pentru acest an extinderea Departamentului de Digital, deschiderea unei filiale in Franta si diversificarea portofoliului de clienti.

Extinderea internationala a agentiei a inceput la Paris, unde Erka Paris pune la dispozitie clientilor francezi o serie de servicii: strategie de comunicare, creatie, web design, grafica si servicii de digital.

In ceea ce priveste Departmentul de Digital, acesta este in plina expansiune, pentru anul 2016 fiind raportata o crestere a cifrei de afaceri cu peste 35%, iar pentru 2017 trendul este ascendent, oferind servicii forte competitive si pentru piata internationala.

"De departe digitalizarea fiecarui aspect din cotidian este cel mai important trend in acest moment. Fie ca vorbim de VR, de aplicabilitatea IOT sau ce culoare sa aiba robotelul care ne aspira prin birou, nu putem sa neglijam ca THE FUTURE IS NOW", spun reprezentanţii Erka Synergy Communication.

Ei adauga ca agentia realizeaza toate aceste servicii in-house, iar rate-urile pe care le practica sunt competitive pentru piata de comunicare din Franta. Un prim exemplu in acest sens il reprezinta colaborarea cu brand-ul parizian, CUP FACTORY, pentru care Erka Synergy Communication joaca doua roluri: de consultant pentru intrarea brand-ului pe piata din Romania si de furnizor de servicii de creatie si productie publicitara.



De asemenea, agentia vrea sa se focuseze pe oferirea de consultanta companiilor franceze care doresc sa intre pe piata din Romania, atat pe partea de strategie, cat si pe partea de comunicare/publicitate. Un exemplu il reprezinta unul dintre cei mai vechi clienti ai agentiei, Decathlon, caruia Erka Synergy Communication i-a fost alaturi pe partea de comunicare inca din 2009, de la lansarea brand-ului pe piata din Romania.

"Echipa noastra este formata din experti capabili sa implementeze campanii integrate pentru diferite domenii precum: retail, corporate, FMCG, auto, IT, banking etc. Erka va pune la dispozitia firmelor franceze care doresc sa intre pe piata din Romania, servicii de consultanta si de strategie", spune Ruxandra Serban-CEO Erka Synergy Communication.

Anul 2016 a fost un an de dezvoltare multidirectionala pentru agentia Erka Synergy Communication care si-a adaugat in portofoliu clienti precum: Michelin (a conceput si dezvoltat o serie de campanii de sell-out ce s-au implementat in opt tari: Romania, Bulgaria, Ungaria, Grecia, Cehia, Lituania, Polonia si Slovacia), Danone, Accenture, cora , Adama, Gloria Jean’s, Ambasada Frantei, PPT.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
in | 0 vizualizari | 0 comentarii

Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Sambata, 23 Septembrie 2017, 15:56
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter