MEDIA & MARKETING

Eurolines lanseaza prima revista in-car din Romania

27 mai 2009, ora 17:05 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
calatormedie.jpg
Compania de transport international Eurolines lanseaza prima revista in-car din Romania, care va aparea bilunar in 20.000 de exemplare si va fi distribuita gratuit de toate rutele si in toate agentiile companiei.
Sursa de venituri a publicatiei va fi exclusiv publicitatea, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii companiei, care au precizat ca o pagina de publicitate costa 2.000 de euro si au justificat aceasta suma prin acoperirea larga pe care o va avea revista.

Reprezentantii Eurolines nu au precizat valoarea investitiei in acest proiect si nici perioada de amortizare pe care o vizeaza.

Revista Calator are 52 de pagini si este editata de Media 10. Articolele abordeaza domenii precum film, muzica, auto, dar si interviuri si informatii despre rutele Eurolines, potrivit unui comunicat al companiei.



Media 10 mai detine in portofoliu publicatii precum Insight Tarom, Be Blue Air, Airport View.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 04 Iulie 2022, 09:04
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter