Compania de transport international Eurolines lanseaza prima revista in-car din Romania, care va aparea bilunar in 20.000 de exemplare si va fi distribuita gratuit de toate rutele si in toate agentiile companiei.
Sursa de venituri a publicatiei va fi exclusiv publicitatea, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii companiei, care au precizat ca o pagina de publicitate costa 2.000 de euro si au justificat aceasta suma prin acoperirea larga pe care o va avea revista.
Reprezentantii Eurolines nu au precizat valoarea investitiei in acest proiect si nici perioada de amortizare pe care o vizeaza.
Revista Calator are 52 de pagini si este editata de Media 10. Articolele abordeaza domenii precum film, muzica, auto, dar si interviuri si informatii despre rutele Eurolines, potrivit unui comunicat al companiei.
Media 10 mai detine in portofoliu publicatii precum Insight Tarom, Be Blue Air, Airport View.
MEDIA & MARKETING
Eurolines lanseaza prima revista in-car din Romania
27 mai 2009, ora 17:05
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
16 februarie 2022, ora 14:53 in Media & Marketing |
73 vizualizari |
0 comentarii
20 ianuarie 2022, ora 21:09 in |
73 vizualizari |
0 comentarii
06 ianuarie 2022, ora 16:00 in |
52 vizualizari |
0 comentarii
21 decembrie 2021, ora 18:32 in |
70 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Israelul relaxează măsurile de intrare în țară
- Romanii calatoresc cu aproape 50% mai ieftin in vacantele de toamna
- Cum sa calatoresti in 5 orase din Europa cu 99 de euro
- Cum aleg barbatii si femeile asigurarile si ce conteaza pentru fiecare
- Cele mai cautate destinatii in 2018 si cum au evoluat costurile de zbor
Ultima ora