MEDIA & MARKETING

Festivalul Adprint 2010: Incasari de 30.000 euro din taxa de inscriere

17 martie 2010, ora 14:07 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
ad-mediu.jpg
318 lucrari au fost inscrise in competitia de anul acesta a festivalului de publicitate Adprint, agentiile participante platind o taxa de 95 de euro pentru fiecare lucrare inscrisa in competitie, conform regulamentului festivalului.
Inscrierile pentru cea de-a 11a editie a festivalului AdPrint s-au incheiat saptamana trecuta. Bilantul inscrierilor numara 127 echipe de creatie din 58 de agentii europene si 318 lucrari in competitie.

Din totalul echipelor inscrise, 26 reprezinta cele 11 agentii din Romania: DDB, Folio Q, GAV, Graffiti BBDO, Grey, Lowe & Partners, Mercury 360, Open View, Propaganda, Saatchi & Saatchi si Tempo Advertising.

Echipele de creatie din afara Romaniei au inscris 80% din totalul lucrarilor din competitie si reprezinta 24 de tari.



Organizat de Millenium Communications, Adprint, festivalul international de publicitate dedicat printurilor, va avea loc in perioada 25-28 martie 2010, la Bucuresti.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 25 Octombrie 2021, 06:54
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter