MEDIA & MARKETING

FMCG-ul, cel mai mare investitor in publicitate

22 februarie 2011, ora 17:33 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
16 din primii 20 de investitori in publicitate in 2010 provin din industria bunurilor de larg consum. Cei 20 de jucatori au investit anul trecut in publicitate circa 2,5 mld. euro la pret de rate card (valoare bruta, inaintea discounturilor), suma ce reprezinta aproape jumatate din valoarea totala a publicitatii realizate prin mediile clasice - televiziune, presa scrisa si radio - potrivit datelor Alfa Cont Media Watch.
De altfel, pentru prima data in ultimii ani, topul primilor 20 cei mai mari advertiseri ar putea fi impartit clar si cuprinzator intre doua mari domenii: FMCG si telecom, scrie magazinulprogresiv.ro.

In topul primilor cinci investitori in publicitate se numara companiile Procter&Gamble, Orange, Cosmote, Vodafone si Unilever.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 18 Ianuarie 2021, 22:47
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter