- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

GroupM: Declinul publicitatii va atinge punctul maxim in 2010

01 Apr, 11:29 • Redactia DailyBusiness
GroupM, conglomeratul media al grupului de comunicare WPP, si-a revizuit previziunile referitoare la evolutia pieteti de publicitate globale si sustine, mai nou, ca deprecierea cheltuielilor cu publicitatea va atinge un punct maxim in 2010, scrie presa internationala.
GroupM: Declinul publicitatii va atinge punctul maxim in 2010

Oficialii GroupM se asteapta la o scadere cu pana la 4,3% a investitiilor in publicitatea din SUA anul acesta, pana la 155 miliarde dolari (116 miliarde euro), dupa ce in decembrie previzionau o depreciere de doar 3% a cheltuielilor de promovare. Pentru anul viitor, Group M asteapta o depreciere de inca 6,8% a investitiilor in publicitatea americana, pana la 144,5 miliarde dolari (108 miliarde euro).

Pe plan global, cheltuielile cu publicitatea vor scadea cu pana la 4,4% in 2009, pana la 425 miliarde dolari (320 miliarde euro), potrivit Group M, dupa cresterea de 3% raportata in 2008.

In decembrie 2008, GroupM previzionase o stagnare a investitiilor globale pentru anul acesta, la 458 miliarde dolari (344,5 miliarde euro).

Previziunile companiei pentru publicitatea din Europa de Vest arata o scadere a investitiilor cu 6,7% in 2009, dupa deprecierea cu 1 procent de anul trecut.