MEDIA & MARKETING

GSK a ales PHD sa gestioneze contul media din SUA, estimat la 700 mil.$

21 decembrie 2010, ora 13:41 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Gigantul farmaceutic GlaxoSmithKline a ales agentia PHD a grupului Omnicom pentru a gestiona contul de media din Statele Unite, estimat la 700 de milioane de dolari, potrivit Adweek.

La pitch-ul organizat de companie pentru atribuirea contului au mai participat MediaCom (WPP), agentie care detinea contul, Starcom (Publicis) si MPG (Havas).

PHD va prelua oficial contul in aprilie 2011, dupa trei luni de tranzitie.

Este a doua reusita a PHD intr-o saptamana, dupa ce martea trecuta a castigat contul global Gap, estimat la 350 de milioane de dolari.



Pentru MediaCom insa, este o mare pierdere, GSK fiind unul dintre cei mai mari clienti ai sai, mai ales ca nu este singurul cont important pierdut anul acesta.

Cu toate acestea, MediaCom si-a adjudecat anul acesta conturile Revlon si Travelers.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 25 Februarie 2020, 02:32
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter