MEDIA & MARKETING

Kraft Foods investeste peste 1 mil. euro in campania de promovare a biscuitilor Oreo

07 iunie 2010, ora 19:07   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Oreo_flyer.jpgmedie.jpg
Kraft Foods a lansat pe piata din Romania biscuitii Oreo, marca promovata printr-o campanie in care va investi peste 1 milion de euro, a anuntat luni compania.
Campania de promovare se va derula pe TV, print, outdoor si internet, si va cuprinde, de asemenea, sampling si activitati in magazine.

"Ritualul aparte de consum: rasuceste, gusta crema si inmoaie in lapte, defineste comunicarea Oreo de 20 de ani, facand parte din identitatea globala a acestuia", a declarat Rastislav Spavelko, Senior Brand Manager Biscuiti.

Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile din Romania sunt Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim's, Barni si Oreo.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
daniel a spus:
06/09/2010 10:50
ce faceti nene cu reclama aia agramata cu biscuitele Oreo.....se spune biscuit nu biscuite.....cine a facut reclama aia ?
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 04 Iulie 2022, 07:51
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter