Kraft Foods a lansat pe piata din Romania biscuitii Oreo, marca promovata printr-o campanie in care va investi peste 1 milion de euro, a anuntat luni compania.
Campania de promovare se va derula pe TV, print, outdoor si internet, si va cuprinde, de asemenea, sampling si activitati in magazine.
"Ritualul aparte de consum: rasuceste, gusta crema si inmoaie in lapte, defineste comunicarea Oreo de 20 de ani, facand parte din identitatea globala a acestuia", a declarat Rastislav Spavelko, Senior Brand Manager Biscuiti.
Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile din Romania sunt Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim's, Barni si Oreo.
MEDIA & MARKETING
Kraft Foods investeste peste 1 mil. euro in campania de promovare a biscuitilor Oreo
07 iunie 2010, ora 19:07 | 1 comentariu publicat
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (1 comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
daniel
a spus:
06/09/2010 10:50
ce faceti nene cu reclama aia agramata cu biscuitele Oreo.....se spune biscuit nu biscuite.....cine a facut reclama aia ?
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
16 februarie 2022, ora 14:53 in Media & Marketing |
73 vizualizari |
0 comentarii
20 ianuarie 2022, ora 21:09 in |
73 vizualizari |
0 comentarii
06 ianuarie 2022, ora 16:00 in |
52 vizualizari |
0 comentarii
21 decembrie 2021, ora 18:32 in |
70 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
Ultima ora