MEDIA & MARKETING

Kraft investeste 6 mil. euro la rate-card in lansarea produsului Poiana Dulce

20 mai 2008, ora 17:33, autor(i): Catalina Stanciu 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
poianamediu.jpg
Compania Kraft, lider pe piata ciocolatei din Romania, investeste 6 milioane de euro in campania de promovare anuntata luna trecuta, a produsului Poiana Dulce, a declarat pentru DailyBusiness Alexandra Theodorescu, group account director al Ogilvy&Mather, agentie care a lansat campania pentru produs.
Campania de comunicare pentru Poiana Dulce se deruleaza in mass-media pe TV, outdoor, in presa, si este sustinuta prin actiuni de promovare la punctul de vanzare.

"Primul val al campaniei de promovare al Poiana Dulce va dura 6 saptamani, iar dintre canalele media folosite, ponderea cea mai mare revine televiziunii. Statiile TV pe care ruleaza spotul campaniei ("Greseala" ) sunt numeroase: TVR1, TVR2, ProTV, ProCinema, AcasaTV, Romantica, PrimaTV, RealitateaTV, Hallmark, B1TV, National TV, N24, Discovery, National Geographic, KanalD, KissTV, AXN, UTV", a spus Theodorescu.

Planul de presa cuprinde titluri de reviste cu target feminin, precum Avantaje, Unica, Elle, Ce se intampla, doctore?, Mami, Casa mea, Casa Lux, Practic in Bucatarie, Bucataria pentru toti, Lumea Femeilor.



Pornind de la ideea ca Poiana Dulce, datorita invelisului sau, este o prajitura atat de bogata in ciocolata incat poate fi confundata cu ciocolata insasi, spotul TV al campaniei -Greseala -dramatizeaza aceasta idee.

Din partea Ogilvy&Mather, la realizarea campaniei de promovare a Poiana Dulce au contribuit Adrian Poenaru, group creative director, Stefan Grigoriu, copywriter, Radu Zaharescu, senior art director, Nicoleta Ghinea, account manager, Alina Chiriac (Account Executive) si Alexandra Theodorescu (Group Account Director).

Din partea Kraft, proiectul a fost coordonat de Cristina Mosteanu, marketing manager confectionary, Adrian Cernautan, brand manager Poiana, Daniela Bunica, marketing assistant Poiana.

Media plan-ul campaniei a fost realizat de agentia Starcom.

Pe piata prajiturilor ambalate din Romania mai sunt prezente companii precum Kandia Excelent, cu brand-ul Magura, si Alka, cu Prajitura Casei.

Ogilvy&Mather, infiintata in 1994, ofera solutii de comunicare integrata, printr-un instrument de comunicare dezvoltat la nivel global, 360 Degree Brand Stewardship, care sta la baza filosofiei de operare Ogilvy&Mather.

Din portofoliul de clienti ai Ogilvy&Mather fac parte companii precum Kraft Foods Romania, Unilever, IKEA, Friesland Foods, Gillette, Heineken Romania, Coca-Cola Adriatic & Balkans, DHL, Lenovo, WWF, Orion.

Agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine WPP, in Romania fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alaturi de celelalte agentii specializate ale acestuia.

Kraft Foods este una dintre cele mai mari companii de produse alimentare si bauturi din lume, cu o cifra de afaceri in 2007 de peste 37 de miliarde de dolari.

Kraft comercializeaza un portofoliu larg de marci in peste 150 de tari, inclusiv 9 marci ale caror vanzari depasesc 1 miliard de dolari.

Kraft este cotata la indicii Standard & Poor's 100 si 500, fiind de asemenea, inclusa in Dow Jones Sustainability Index.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 21 Octombrie 2019, 19:21
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter