- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Lowe si Initiative semneaza relansarea Kinder Surprize in Romania

10 Sep, 13:42 • Redactia DailyBusiness
Grupul Lowe semneaza campania de relansare pe piata locala a Kinder Surprize, aflat in portofoliul producatorului de ciocolata Ferrero.
Lowe si Initiative semneaza relansarea Kinder Surprize in Romania

Grupul comunica integrat relansarea Kinder Surprize, prin agentia de media Initiative (care a castigat la finalul lui 2009 licitatia media pentru toate brandurile Ferrero), agentia de creatie Lowe, de digital HyperActive, si de relatii publice Lowe PR.

Campania a demarat pe 20 august in online, presa scrisa, TV, outdoor si continua in toamna cu un spot TV, machete de presa, proiect special de sponsorizare a filmelor Disney difuzate pe Prima TV si o serie de proiecte speciale outdoor si indoor, 2D si 3D semnate de Initiative.

Initiative deruleaza campanii de media pentru toate cele 12 branduri Ferrero prezente in Romania: Kinder Surprise, Kinder Chocolate, Kinder Country, Kinder Delice, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte, Kinder Pingui, Kinder Maxi King, Kinder Joy, Ferrero Rocher, Rafaello, Tic Tac.

Grupul Lowe este format din agentiile Lowe & Partners, Initiative, HyperActive, Lowe PR, Brand Connection si Medic One.

Printre clientii agentiilor din grup se numara Austrian Airlines, Bayer, BMW, Boehringer-Ingelheim, Burger King, Crucea Rosie Romana, Electrolux, Eli Lilly, Ferrero, Johnson & Johnson, Orange, Parlamentul European, The Royal Bank of Scotland sau Unilever.