- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

MEC cere insolventa Punct Advertising. Motivul: Datorii de cateva sute de mii de lei

15 Dec, 18:25 • andra.gheorghe
Mediaedge:cia Romania (MEC) a depus un dosar la Tribunalul Bucuresti prin care solicita insolventa Punct Advertising. Motivul care sta la baza deciziei MEC sunt niste datorii de cateva sute de mii lei, pe care Punct le-a cumulat in urma cu circa un an, a declarat pentru DailyBusiness.ro Bogdan Prajisteanu (foto), directorul general MEC Romania.
MEC cere insolventa Punct Advertising. Motivul: Datorii de cateva sute de mii de lei

Prajisteanu a afirmat ca a luat legatura cu Punct.

„Sunt niste datorii mai vechi, de circa un an, pe care inca nu au reusit sa le acopere. Am luat legatura cu ei , insa directorul general al agentiei nu este in tara. Cand se va intoarce vom discuta si probabil vom gasi o solutie amiabila”, a precizat Prajisteanu.

Pana la momentul publicarii articolului, oficialii Punct Advertising nu au putut fi contactati.

Punct Advertising este o agentie de publicitate full-service independenta, activa pe piata din 1998, care a dezvoltat de-a lungul timpului proiecte pentru clienti ca Alpha Leasing, Aviva, Dacia, Dero, Dr.Oetker, Hellmann’s, Panasonic, Rexona sau Sunsilk.

Agentia are in palmares mai multe premii acordate in cadrul festivalului de eficienta in publicitate Effie, printre care si un trofeu Gold Effie, castigat in 2008 pentru campania Dero „Parfumul celor mai frumosi ani”.

Agentia nu si-a afisat rezultatele financiare pe 2008. Potrivit datelor disponibile pe Ministerul Finantelor, in 2007 a inregistrat o cifra de afaceri de circa 4,2 milioane euro.

Mediaedge:cia Romania a terminat anul 2008 cu venituri de circa 29,9 milioane euro, fiind unul din cei mai mari jucatori din industria media locala.