- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

NBC Universal Global Networks se extinde in Romania

18 Apr, 11:06 • Redactia DailyBusiness
NBC Universal Global Networks anunta astazi lansarea in Romania a doua dintre cele mai importante brand-uri de canal ale sale: SCI FI si Universal Channel.
NBC Universal Global Networks se extinde in Romania

Versiunile localizate ale SCI FI si Universal Channel vor debuta pe platforma TV Akta (denumita anterior Max TV), oferind telespectatorilor programe SF si de divertisment, pintre care seriale si filme blockbuster de la mai multi distribuitori, inclusiv NBC Universal, CBS Paramount si 20th Century Fox.

„Aceste lansari strategice subliniaza planurile de expansiune ale NBC Universal Global Networks”, a declarat Roma Khanna, presidentele NBC Universal Global Networks & Digital Initiatives.

Adaugarea Universal Channel si SCI FI la brandurile deja existente – Hallmark Channel, Movies 24 si KidsCo – fac ca Romania sa fie a doua tara din Europa care ofera o gama completa de canale din portofoliul NBC Universal Global Network.

„Lansarea Universal Channel si SCI FI face parte dintr-o strategie completa de crestere pentru Romania, care este de multa vreme cea mai de succes tara din Europa Centrala si de Est, pentru Hallmark Channel”, a declarat Colin McLeod, managing director (CEE), NBC Universal Global Networks.

Disponibile zilnic in intervalul orar 9:00-3:00, SCI FI si Universal Channel pot fi urmarite in pachetul de baza analog si digital al platformei Akta, fiind integral subtitrate in limba romana.

SCI FI este dedicat genurilor SF, fantasy, horror si paranormal.

Universal Channel va difuza programe de divertisment, care cuprind filme blockbuster de la Hollywood si seriale.

NBC Universal Global Networks face parte din NBC Universal, una dintre cele mai mari companii de media si divertisment din lume, care concepe, produce si lanseaza pe piata divertisment, stiri si informatii pentru un public de nivel global.

Compania detine si opereaza mai multe canale distincte de divertisment: SCI FI, 13th Street, Studio Universal, Universal Channel si Das Vierte in afara teritoriului SUA. Ca urmare a achizitionarii Sparrowhawk Media de catre NBC Universal, in octombrie 2007, NBC Universal Global Networks si-a completat portofoliul cu brandurile de canal internationale (in afara SUA) Hallmark Channels, Movies 24, Diva TV si participatia Sparrowhawk in compania cu capital mixt KidsCo.

Impreuna, aceste canale sunt urmarite de peste 130 milioane locuinte din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Australia, America Latina si Asia.

NBC Universal este detinut in proportie de 80% de General Electric si 20% de Vivendi.