- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Ogilvy Romania asteapta crestere de la business-ul non-media in 2010

19 Jan, 00:01 • andra.gheorghe
Serviciile non-media (PR, publicitate, branding, interactiv, marketing direct) oferite de agentiile grupului de comunicare Ogilvy Romania vor aduce anul acesta venituri mai mari in comparatie cu 2009, a declarat pentru DailyBusiness.ro Manuela Necula, head of Ogilvy Group Romania. Aceasta declaratie vine in contextul in care piata media, care ruleaza "grosul" bugetelor advertiserilor, risca sa scada si in 2010, cu circa 10%.
Ogilvy Romania asteapta crestere de la business-ul non-media in 2010

Necula nu a facut o estimare exacta in privinta business-ului de media al grupului pe care il conduce, spunand doar ca la nivelul intregii piete este de asteptat sa intervina o noua scadere, de circa 10% fata de anul trecut.

Piata de media a scazut anul trecut, fata de 2008, cu circa 40%, conform Media Fact Book.

Agentiile de media care completeaza veniturile Ogilvy Group Romania, Mindshare si Mediaedge:cia, au generat impreuna afaceri de 79,6 milioane euro in 2008. Afacerile pe zona non-media sunt mult mai mici: Ogilvy&Mather (creatie), Ogilvy Action (servicii de brand) OgilvyOne (marketing direct, interactiv si consultanta CRM) si Ogilvy PR au totalizat 23,5 milioane euro in 2008.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial.

Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata – publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media – prin agentiile sale specializate.