- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Omnicom Group: Veniturile si profitul au crescut cu cate 11%

23 Jul, 11:38 • Redactia DailyBusiness
Reteaua de comunicare Omnicom Group Inc. a inregistrat un profit net de 307 milioane de dolari (circa 193 milioane de euro) in al doilea trimestru, cu 11% in crestere fata de aceeasi perioada a lui 2007, cand a inregistrat un profit net de 276 milioane de dolari, informeaza presa internationala.
Omnicom Group: Veniturile si profitul au crescut cu cate 11%

Veniturile la nivel global au crescut cu 11,2% fata de al doilea trimestru al lui 2007, ajungand la 3,5 miliarde de dolari (circa 2,18 mld. de euro). Veniturile de pe piata americana, din al doilea trimestru al lui 2008, au crescut cu 5,5%, ajungand la 1,75 miliarde de dolari (circa 1,1 mld. euro), comparativ cu aceeasi perioada a lui 2007 – 1,65 miliarde de dolari.

Veniturile la nivel international (exclusiv cele de pe piata americana – n.r.), din al doilea trimestru, au crescut cu 17,7% pana la 1,725 miliarde de dolari (circa 1,1 mld. euro), comparativ cu aceeasi perioada a lui 2007 cand a inregistrat 1,466 miliarde de dolari.

Profitul net inregistrat la nivel global in primul semestru al anului a crescut cu 12,2% pana la 515 milioane de dolari (circa 323 mil. euro), comparativ cu aceeasi perioada a lui 2007 cand a inregistrat un profit net de 459 milioane de dolari.

In primul semestru al anului, veniturile la nivel global au crescut cu 11,8% pana la 6,672 miliarde de dolari (circa 4,2 mld. euro), fata de aceeasi perioada a anului precedent cand acestea au fost de 5,966 miliarde de dolari (circa 3,75 mld. euro). Veniturile inregistrate pe piata americana, in primul semestru, au crescut cu 6,5% pana la 3,412 miliarde de dolari (circa 2,14 mld. euro) fata de aceeasi perioada a lui 2007.

Veniturile la nivel international inregistrate in primul semestru au crescut cu 18% pana la 3,259 miliarde de dolari (circa 2 mld. euro) fata de aceeasi perioada a lui 2007.

Omnicom Group, companie de marketing si comunicare corporatista, inglobeaza numeroase firme de publicitate, media planning si buying, marketing digital si interactiv, marketing direct si promotional, relatii publice si alte specializari din domeniul comunicarii. Omnicom este prezent in mai mult de 100 de tari si are un portofoliu de peste 5.000 de clienti.