MEDIA & MARKETING

Pana in 2014 publicitatea online se va alatura televiziunii ca singura media cu venituri de peste 100 mld. $

20 iunie 2010, ora 14:11 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Online-mica.jpg
Industria publicitatii online se va alatura televiziunii ca singura platforma media cu cheltuieli in publicitate de peste 100 mld. $ la nivel global, pana in 2014, conform celui mai recent studiu realizat de PricewaterhouseCoopers.
Internetul va depasi astfel publicatiile tiparite, urmand sa ajunga al doilea mare mediu de promovare al produselor, dupa televiziune.

Intreaga piata de media si entertainment se va ridica pana in 2014 la 1,7 mii de miliarde $, de la 1,3 mii de miliarde $.

Studiul Media Outlook 2010-2014, arata ca publicitatea online, excluzand reclamele pe telefoane mobile, se va extinde pana in 2014, in SUA, la 34,4 mld. $, de la 24,2 mld.$ in 2009.



Publicitatea pe print va continua sa inregistreze un declin. Conform cifrelor prezentate de Newspaper Association of America, in SUA veniturile din publicitatea pe print au coborat in 2009 cu 28,6%, la 24,82 mld. $. PwC considera ca pana in 2014 acestea vor ajunge la 22,3 miliarde dolari.

La nivel global, piata va evolua foarte putin pana in 2014, cu 0,7%, pana la 71,5 mld. $.

Cititi mai multe date din studio
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 04 Iulie 2022, 09:31
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter