MEDIA & MARKETING

Peste 3 mil. euro, contul full service Tnuva, pleaca de la McCann

13 iulie 2010, ora 15:14 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
tnuva-mediu.jpg
McCann Erickson, agentia care a gestionat toata comunicarea locala a producatorului de lactate Tnuva, din 2006, a incheiat in iulie colaborarea cu compania, au anuntat oficialii agentiei. Bugetul anual alocat de Tnuva serviciilor de creatie si media este estimat in piata la peste 3 milioane euro.
Grupul McCann Erickson a castigat brandul Tnuva - in urma unui pitch - inca de la intrarea acestuia pe piata romaneasca, in urma cu patru ani.

Oficialii McCann si Tnuva nu au putut fi contactati pentru detalii suplimentare, pana la ora publicarii materialului.

Tnuva continua colaborarea cu McCann pe partea de relatii publice.



Compania de lactate Tnuva a intrat pe piata din Romania in anul 2006 si este detinuta de cel mai mare producator de alimente proaspete din Israel.

In 2009, Tnuva Romania a raportat o cifra de afaceri de circa 21,2 milioane euro, cu 12 % mai mica fata de 2008, cand raportase afaceri de 24,1 milioane euro.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Sambata, 02 Iulie 2022, 00:58
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter