MEDIA & MARKETING

Piata de publicitate japoneza si-a diminuat scaderea in 2010

24 februarie 2011, ora 18:05 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Piata de publicitate din Japonia a continuat sa scada anul trecut, insa declinul a incetinit. Astfel, Cheltuielile cu publicitatea s-au diminuat cu 1,3% fata de 2009, pana la 71 miliarde de dolari, scrie BrandRepublic.
In 2009, reducerea a fost de 11,5% comparativ cu anul precedent.

Mijloacele de media traditionale au continuat sa sufere anul trecut. In timp ce TV-ul a crescut usor, revistele au fost cele mai afectate, raportand o scadere de aproape 10% a veniturilor din publicitate. In cazul ziarelor si a radiourilor, publicitatea a coborat cu peste 5%.

Publicitatea online a continuat sa creasca anul trecut, cu aproape 10%, conform sursei citate.


Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 13 August 2020, 22:54
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter