MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Premiera: Publicitatea online a depasit TV-ul in Marea Britanie, in S1

30 septembrie 2009, ora 10:59 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
online.medie.jpg
Cheltuielile cu publicitatea pe Internet au insumat, in prima jumatate a acestui an, 1,75 miliarde lire (1,9 mld. euro), in crestere cu 4,6% comparativ cu acceeasi perioada din 2008, in timp ce publicitatea pe TV a atras venituri de 1,64 miliarde lire (1,7 mld. euro), potrivit BrandRepublic.com.
Este pentru prima oara in Marea Britanie cand publicitatea online o depaseste pe cea de la televizor, raportat la valoarea sumelor cheltuite.

Cu toate acestea, publisherii online au fost nevoiti sa reduca preturile, in contextul crizei economice, astfel ca daca in primul trimestru cheltuielile au insumat 920 milioane de lire sterline, in trimestrul al doilea valoarea acestora a fost de 832 milioane lire sterline.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 26 Octombrie 2021, 23:14
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter