- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Presage gestioneaza contul de comunicare al DPD Romania

27 Apr, 14:21 • Redactia DailyBusiness
Presage Public Relations&Public Affairs gestioneaza din luna martie 2011 strategia de comunicare a DPD Romania, companie de coletarie si servicii logistice interne si internationale.
Presage gestioneaza contul de comunicare al DPD Romania

Presage a castigat contul DPD in urma unui pitch demarat in decembrie 2010, la care au fost invitate alte 3 agentii.

Presage ofera DPD Romania consultanta in comunicare corporativa si reputation management, furnizand servicii de relatii publice si comunicare B2B, precum si consultanta in implementarea politicilor de CSR (corporate social responsibility) si suport in event management.

Contractul include si consultanta in finalizarea campaniei de comunicare a rebrandingului „Pegasus devine DPD”, ce se va desfasura atat in mediul offline, cat si in mediul online.

Printre clientii care au ales in decursul timpului Presage se mai numara companii precum Farmexpert, Fabryo, Ozone si Wolf Theiss si Ortokinetic.

Presage Public Relations&Public Affairs este o agentie de comunicare si relatii publice infiintata in anul 2008, care ofera servicii de consultanta in comunicare strategica, media relations, event management, comunicare B2B si public affairs, precum si instrumente complexe de analiza de imagine si audit media.

Dynamic Parcel Distribution este activa in plan local din 2008. Actionarul majoritar al DPD Romania este GeoPost, subsidiara La Poste (Posta Franceza).