MEDIA & MARKETING

Pro TV, rating de peste 3 ori mai mare decât postul clasat pe locul 2, cu Românii au talent

05 martie 2016, ora 15:42 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Smiley si Pavel Bartos.JPG
Cea de-a treia ediție Românii au talent a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public.

Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 23:07, la nivel național, peste 3.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent.

In minutul de maximă audiență de la 21:50, peste 4.5 milioane de români se uitau la Pro TV.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Românii au talent a înregistrat 20.6 puncte de rating și 44.5% share, de peste trei ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 6.3 puncte de rating și 13.5% share.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Marti, 06 Decembrie 2016, 11:58
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter