MEDIA & MARKETING

Profit in scadere cu 80% pentru Leo Burnett & Tragett in 2008

20 august 2009, ora 11:20 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
leo-mediu.jpg
Agentia de publicitate Leo Burnett & Tragett a raportat in 2008 un profit de circa 100.000 euro, in scadere cu 80% fata de 2007, cand inregistrase un profit net de 500.000 euro, potrivit celor mai recente date afisate pe site-ul Ministerului Finantelor.
Agentia a raportat insa o crestere a veniturilor anul trecut. Daca in 2007, cifra de afaceri a agentiei conduse de fratii Ioana si Stefan Iordache se situase la o valoare de aproximativ 15 milioane euro, in 2008 a crescut cu 8%, pana la 16,3 milioane euro.

Agentia Leo Burnett & Targett, integrata in grupul de comunicare Leo Burnett, este detinuta minoritar de grupul de comunicare Publicis.

Grupul Leo Burnett include, pe langa agentia de publicitate Leo Burnett&Target, agentia de media Starcom MediaVest, agentia PR The Practice, business-ul de marketing interactiv iLeo, shopul de creatie 23 Communication Ideas si Tru Media Research - companie de masurare a audientei in-store si indoor.



In februarie 2009, Stefan Iordache, COO-ul Leo Burnett (foto), a anuntat o crestere de 46% in 2008 a veniturilor totatle ale grupului pe care il conduce.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 25 Februarie 2020, 02:32
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter