- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Profitul WPP a crescut cu aproape 40% in S1, sub estimari insa

24 Aug, 15:46 • Redactia DailyBusiness
WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, a raportat un profit de 150,8 milioane lire sterline (232,2 milioane dolari), in crestere cu 39% fata de aceeasi perioada a anului trecut, dar sub estimarile analistilor care au indicat un profit de 163,5 milioane lire sterline, potrivit Bloomberg.
Profitul WPP a crescut cu aproape 40% in S1, sub estimari insa

Veniturile au crescut cu 3,5% pana la 4,44 miliarde lire sterline.

WPP, printre clientii caruia se numara Ford, Procter&Gamble si Unilever, s-a aratat ingrijorata de contaminarea zonei euro din cauza Greciei, Portugaliei, Spaniei si Irlandei, precum si a reducerii cheltuielilor guvernamentale din Marea Britanie si alte tari.

„Cel mai probabil scenariu este o incetinire a cresterii, in special pe pietele mature si pe segmentul media traditionale”, se arata intr-un comunicat al grupului.