MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Realitatea-Catavencu isi lanseaza un portal de marketing cu investitie initiala de 100.000 euro

09 aprilie 2009, ora 17:21, autor(i): Andra Gheorghe 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
smark-mediu.jpg
F5, divizia de new media a Realitatea - Catavencu si Blue Idea, companie din grup care detine in portofoliu portalul de advertising IQads - au lansat joi portalul de marketing Smark, au anuntat oficialii grupului. Dezvoltarea smark.ro si comunicarea produsului au dispus de o investitie initiala de 100.000 euro, a declarat pentru DailyBusiness.ro Costin Radu (foto), managing partner Blue Idea.
Smark.ro se pozitioneaza ca o sursa de informare, un instrument de perfectionare si relationare pentru profesionistii care lucreaza in marketing.

"Modelul de business pe care este creat Smark.ro nu se bazeaza pe trafic, ci pe numarul de membri ai comunitatii. Iar estimarea pentru primele 6 luni este undeva in jurul a 8.000 de membri", a afirmat Radu.

Potrivit acestuia, in modelul de business al portalului, veniturile din publicitate sunt secundare. La nivel de monetizare, Smark.ro isi propune sa exploreze zona de content premium platit si sa ofere servicii auxiliare produsului editorial.



"Investim, in prezent, in generarea de business intelligence pentru zona de marketing, sub forma rapoartelor de cercetare specializate pe industrii, si in dezvoltarea unor platforme de training pentru oamenii de marketing. O estimare de venituri pentru primul an din aceste zone s-ar situa in jurul valorii de 150.000 euro. Ne bazam aici si pe sprijinul pe care il presupune apropierea de IQads, un produs care are deja o parte din audienta pe care ne-o dorim pe Smark.ro", a explicat managing partnerul Blue Idea.

Conform estimarilor lui Radu, publicitatea clasica de tip display va cumula 10% din veniturile de advertising pe care le va atrage portalul, proiectele speciale 15%, evenimentele si training-uri 40%, iar serviciile si alte proiecte 35%.

Continutul editorial al Smark.ro este coordonat de Ruxandra Gubernat, din functia de redactor-sef. De asemenea, o serie de specialisti in marketing vor contribui cu continut editorial, printre care Mihai Barsan, Stefan Teodorescu, Elena Serban, Stefan Liute, Serban Alexandrescu, Razvan Capatana, Sorin Axinte, Catalin Rusu, Lorand (Boti) Balint, Mark Earls, Ilan Geva, John Griffiths, Chris Forrest sau Seth Godin.

Strategia de brand, manifestarea in identitatea vizuala a marcii Smark si design-ul platformei de publishing au fost asigurate prin serviciile de branding oferite de Rusu+Bortun Brand Growers, dezvoltarea platformei web fiind realizata de echipa F5, Realitatea-Catavencu.

La lansarea proiectului Smark au lucrat Ruxandra Gubernat (redactor-sef), Anca Zaharia (redactor), Catalina Onu (redactor), Sorin Dinu (web development), Miruna Antonescu (marketing director), Costin Radu (managing partner), Marius Cristea (director de dezvoltare F5), Dragos Stanca (director general F5).

Smark este o marca a Blue Idea, companie detinuta de F5 in parteneriat cu antreprenorii Marius Cristea si Costin Radu. Din portofoliul companiei face parte si IQads, produs media dedicat industriei de advertising.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 09 Decembrie 2021, 00:55
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter