MEDIA & MARKETING

SPM Indoor a lansat un suport publicitar de masurare a audientei indoor

23 iunie 2008, ora 16:25 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Senzorul de miscare este montat pe suportul Digital Frame, putand astfel sa detecteze si sa contorizeze prezenta umana din imediata vecinatate
Senzorul de miscare este montat pe suportul Digital Frame, putand astfel sa detecteze si sa contorizeze prezenta umana din imediata vecinatate
Agentia de publicitate SPM Indoor Division a lansat suportul Digital Frame, care masoara instant audienta de pe piata romaneasca de publicitate indoor, informeaza oficialii agentiei.
Digital Frame, lansat in aprilie, poate evalua audienta prin contorizarea traficului din zona in care este amplasat suportul publicitar indoor.

Suportul Digital Frame este dotat cu un sistem de numarare ce are la baza un senzor de miscare, detectand prezenta umana din imediata lui vecinatate. Persoanele monitorizate de acest senzor sunt automat inregistrate de sistemul de numarare incorporat in suportul digital frame-ului.

Piata publicitatii indoor este in continua evolutie, estimarile pentru 2008 indicand o crestere de 50% comparativ cu 2007.



SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adversiting, ce opereaza in centre comerciale de tip mall. Agentia ofera consultanta in alegerea locatiilor, in inchiriere, decorare si neutralizare de suporturi, precum si productie publicitara sau monitorizare.

In portofoliul de locatii SPM Indoor Division se gasesc 18 centre comerciale de tip mall, aflate atat in Bucuresti cat si in marile orase din tara.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 14 August 2022, 05:50
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter