MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Stefan Iordache (Leo Burnett Group) a intrat in actionariatul 2Parale

23 februarie 2012, ora 14:43 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Stefan Iordache.jpg
Stefan Iordache, fondatorul Leo Burnett Group, a intrat iná actionariatul retelei de marketing afiliat 2Parale, preluand 40% din actiunile companiei.

Dorin Boerescu si Radu Spineanu raman in continuare actionari majoritari, avand impreuna 60% din companie.

In cadrul aceleiasi tranzactii, al treilea investitor al companiei, Daniel Enache, a facut un exit cedand integral pachetul de 20% detinut.

äSchimbarea de actionariat marcheaza pentru 2Parale o noua serie de investitii in tehnologie si activitati de marketing. Dezvoltarea celor doua directii are ca scop, pe de-o parte, optimizarea rezultatelor pe care platforma de afiliere le ofera atat pentru advertiseri, cat si pentru afiliati, iar pe de alta parte extinderea accelerata a companieiö, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.



Investitiile vin in contextul cresterii pietei de e-commerce in Romania care, potrivit estimarilor, va creste de la nivelul actual de 300-400 milioane de euro la circa 1 miliard de euro in 2013.

Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, a declaratá ca öparteneriatul cu 2Parale reflecta orientarea spre digital pe care am setat-o inca de acum 2 ani ca directie strategica pentru Leo Burnett Group. Ne intregim astfel spectrul competentelor cu o platformacare va duce clientii ce investesc deja in promovarea brandurilor lor la nivelul urmator ľ marketing cu rezultate direct masurabile in vanzariö.

Reteaua 2Parale este prezenta pe piata din Romania de 3 ani, timp in care a generat advertiserilor vanzari de peste 20,6 milioane de leiá si a livrat peste 38 de milioane de click-uri.

Anul trecut, compania a adus magazinelor din retea peste 100.000 de vanzari, in valoare de 13,5 milioane de lei (peste 3 milioane de euro), marcand astfel o crestere de trei ori fata de rezultatele din 2010.

Cifra de afaceri pentru 2011 a fost de circa 400.000 de euro, dupa un rezultat de 100.000 de euro in 2010.

Tot in 2011, dupa doi ani de activitate in Romania, anul trecut 2Parale s-a extins si pe piata din Bulgaria, prin 2Leva.

Portofoliul de advertiseri care deruleazacampanii in 2Parale include nume precum Altex, ClickShop, Groupon, TinaR, MyCloset, Fashion Days, Hostway, Nemira, Plafar, evoMag si Continental Hotels.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
in | 0 vizualizari | 0 comentarii

Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Luni, 25 Septembrie 2017, 07:14
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter