- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Reteaua de comunicare Braun & Partners a preluat 49% din agentia locala de branding Brandivia

01 Feb, 12:22 • Redactia DailyBusiness
Braun & Partners (B&P), companie independenta de consultanta strategica de comunicare CSR, prezenta si in Romania, a preluat 49% din agentia de consultanta de brand Brandivia, care se relanseaza sub titulatura B&P Brandivia. Preluarea actiunilor nu a presupus o tranzactie financiara, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii B&P.
Reteaua de comunicare Braun & Partners a preluat 49% din agentia locala de branding Brandivia

Braun & Partners Romania si B&P Brandivia vor functiona ca entitati juridice separate pana la mijlocul lui 2010, cand vor deveni o entitate comuna, au precizat reprezentantii celor doua agentii.

Brandivia, compania fondata de Cosmin Alexandru (foto) la inceputul anului 2005, a fost aleasa ca partener strategic pentru Romania de catre Braun & Partners, grup de comunicare strategica din prezenta Ungaria si CEE. Tranzactia s-a incheiat la 22 decembrie 2009.

Agentia fondata de Cosmin Alexandru, care este si singurul angajat al companiei, a terminat anul 2009 cu venituri de circa 100.000 euro.

Urmare a acestei decizii, Alexandru devine managing partner al B&P Brandivia, si preia 51% din actiunile acesteia.

B&P Brandivia va oferi servicii complete de comunicare interna si externa, pentru branduri de produse, servicii, organizatii si lideri de organizatii. Metodologiile patentate ale noii companii acopera domenii precum branding, employer branding, brand community development, CSR, reputation management sau personal branding.

B&P Braun & Partners este o companie fondata de Robert Braun in 2005, avand in 2009 o cifra de afaceri totala de peste 3 milioane de euro si peste 40 de angajati in Ungaria, Polonia, Bulgaria si Romania.

Pe langa implicarea manageriala, Robert Braun este profesor de comunicare strategica si CSR la Corvinus, Universitatea Economica din Budapesta, este consilier pe comunicare si strategie al Guvernatorului Bancii Nationale a Ungariei, precum si membru al EBEN (European Business Ethics Network).

Cosmin Alexandru a fost co-fondator si Managing Director al GfK Romania – institut de cercetare de piata intre 1992 si 2005, consultant independent in branding, strategie si comunicare prin compania Brandivia intre 2005 si 2009, Eisenhower Fellow SUA in 2005 si, tot din 2005, presedinte al Asociatiei Erudio care desfasoara programul Erisma – Leadership Creativ.