Walt Disney, cea mai mare companie media din lume, a anuntat ca in prima luna de la lansarea iPad, 1,5 milioane de programe ale televiziunii ABC au fost vizionate prin intermediul tabletei PC de la Apple, potrivit Bloomberg.
Peste 400.000 de copii ale player-ului gratuit ABC au fost descarcate din 3 aprile, data lansarii iPad, a anuntat Disney. Unele programe sunt gratuite, fiind sponsorizate de advertiseri, altele sunt disponibile prin iTunes, contra cost.
Disney se afla in cautarea unor noi modalitati de a difuza programe de televiziune, in contextul in care telespectatorii se muta pe Internet si dedica tot mai mult timp jocurilor pentru a se distra.
MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA
Televiziunea se muta pe iPad: 1,5 milioane de programe ale ABC au fost vizionate intr-o luna
05 mai 2010, ora 14:34
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
16 februarie 2022, ora 14:53 in Media & Marketing |
73 vizualizari |
0 comentarii
20 ianuarie 2022, ora 21:09 in |
73 vizualizari |
0 comentarii
06 ianuarie 2022, ora 16:00 in |
52 vizualizari |
0 comentarii
21 decembrie 2021, ora 18:32 in |
70 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Televiziune noua in Romania. Transmite imagini live din Mamaia, Vama Veche si Centrul Vechi al Capitalei
- Televiziunea Romana a castigat procesul cu fosta Splendid Media pentru creante de 25 de milioane de lei
- Screens take over people: televiziunea si internetul, mai importante decat oamenii din jur ca surse de informare
- Televiziunea Romana a trecut pe profit si si-a platit datoriile istorice
- O firma din Timisoara si una din Iasi participa la licitatia pentru televiziunea digitala terestra
Ultima ora