- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

The Practice si-a crescut veniturile cu peste 60% in 2008

03 Mar, 11:28 • Redactia DailyBusiness
Agentia de consultanta in relatii publice The Practice, parte a grupului de comunicare Leo Burnett, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri la peste 1,2 mil. euro, in crestere cu circa 66% fata de anul precedent, au anuntat oficialii agentiei.
The Practice si-a crescut veniturile cu peste 60% in 2008

The Practice a gestionat anul trecut PR-ul a 24 de companii, care au totalizat 33 de brand-uri din domenii precum: materiale de constructii, financiar, imobiliar, petrol, HR, IT, retail, lactate, cafea, bauturi racoritoare, bere, auto-moto, fashion, cosmetice.

Cu 75% dintre acesti clienti, agentia a avut contracte anuale. Pentru circa 60%, The Practice a prestat servicii integrate de PR, ce includ comunicare externa si interna, corporate PR si marketing PR. Pentru restul de aproximativ 40% dintre clienti, agentia a prestat servicii de PR fie exclusiv din zona de corporate communications (circa15%), fie din cea de marketing PR (circa 25%).

Pentru anul in curs, compania isi propune sa mentina bilantul pozitiv.

„Avand in vedere rezultatele pe care le-am inregistrat in 2008, nu putem decat sa privim cu optimism anul 2009. Nu va fi poate un an la fel de spectaculos, dar sunt convinsa ca vom fi mandri cand vom trage linia”, a declarat Gabriela Lungu, managing partner The Practice.

The Practice este pe plan local parte din Leo Burnett Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din Romania. Agentia este totodata partenerul exclusiv in Romania al Publicis Consultants | Worldwide, reteaua internationala de consultanta in comunicare corporativa si strategii de relatii publice a Publicis Groupe.