MEDIA & MARKETING

Tnuva pleaca "cu arme si bagaje" de la Enoiu: Dupa media, producatorul de lactate isi muta si creatia de la McCann Erickson

15 noiembrie 2010, ora 16:57 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
tnuva-mediu.jpg
Producatorul de lactate Tnuva si-a mutat contul de creatie, gestionat pana in prezent de McCann Erickson, agentie controlata de Bogdan Enoiu, la Saatchi&Saatchi, agentia de creatie a grupului Centrade. Grupul Centrade detine Zenith Media, agentie care a preluat in vara contul de media al Tnuva.
Saatchi&Saatchi a livrat deja prima campanie pentru Tnuva, care promoveaza brandul "Mariuca", o noua gama de lactate lansata de producator pe piata locala, au anuntat oficialii agentiei.

Tnuva a lucrat cu McCann Erickson, grup de comunicare condus de Bogdan Enoiu, din 2006, McCann fiind responsabil de comunicarea lansarii Tnuva pe piata romaneasca.

Grupul a pierdut clientul pe servicii de media in iulie, anul acesta, in fata agentiei Zenith Media, parte a Centrade Romania, grup care inglobeaza si business-ul de creatie si strategie Saatchi&Saatchi.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Sambata, 02 Iulie 2022, 01:20
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter