MEDIA & MARKETING

Top Gear isi lanseaza propria aplicatie iPad

17 februarie 2011, ora 10:15 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Gazdele emisiunii Top Gear, Richard Hammond, Jeremy Clarkson si James May (de la stanga la dreapta)
Gazdele emisiunii Top Gear, Richard Hammond, Jeremy Clarkson si James May (de la stanga la dreapta)
BBC Magazines, divizia de publishing a BBC Worldwide, intentioneaza sa lanseze la sfarsitul primaverii o aplicatie iPad pentru show-ul de televiziune si revista Top Gear, relateaza Media Week.
"Incercam sa ne dam seama cum poate Top Gear sa functioneze la capacitate maxima intr-un mediu diferit. Natura interactiva a aplicatiei iPad ar putea deschide numeroase oportunitati pentru revista Top Gear si ne-ar permite totodata sa abordam continutul dintr-o alta perspectiva", a declarat Simon Carribgton, publisher-ul publicatiei britanice.

Utilizatorii care vor fi interesti de noua aplicatie, vor plati un abonament lunar intre 1,7 euro si 2,9 euro (13 editii pe an).

In prezent, BBC Magazines asteapta aprobarea din partea Apple si definitivarea aspectelor tehnice.



Top Gear este cea mai bine vanduta revista auto din Marea Britanie si al treilea titlu in clasamentul publicatiilor lunare dedicate barbatilor, avand un tiraj de 190.000 de exemplare.

In prima jumatate a anului trecut, numarul abonatilor Top Gear a crescut cu 7% pana la 60.000, potrivit sursei mentionate.

BBC a lansat aplicatii si pentru revistele Good Food si Focus, iar in luna decembrie, publisher-ul Penguin UK a lansat aplicatia iPad iClarkson, ce contine comentarii din partea prezentatorului Top Gear Jeremy Clarkson.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 28 Ianuarie 2020, 16:33
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter