- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Top managementul asigura interimatul publicitatii Sanoma, pana la gasirea unui inlocuitor pentru Burlan

22 Oct, 12:06 • andra.gheorghe
Cezar Burlan a renuntat la functia de director de publicitate a editorului de reviste Sanoma Hearst Romania, urmand sa-si paraseasca functia in aproximativ o luna. Pana la gasirea unui inlocuitor, Elisabeth Loesberg, directorul general al Sanoma, si Lucian Ionita, publisherul companiei, vor asigura interimatul conducerii departamentului de publicitate, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii Sanoma Hearst Romania.
Top managementul asigura interimatul publicitatii Sanoma, pana la gasirea unui inlocuitor pentru Burlan

Burlan a coordonat vanzarile de publicitate ale editorului din 2005.

Potrivit Adplayers, plecarea din companie a fost amiabila, cu acordul partilor.

Sanoma Hearst Romania are in portofoliu titluri ca Marie Claire, Harper’s BAZAAR, Beau Monde, Cosmopolitan sau National Geographic.