MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Twitter incepe sa insereze reclama in continutul generat de utilizatori

02 noiembrie 2010, ora 12:10 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Twitter a inceput de luni sa insereze reclame in fluxurile utilizatorilor individuali ai retelei de microblogging, potrivit unor surse apropiate situatiei, citate de AdvertisingAge.
Advertiseri traditionali ai Twitter precum Virgin, Starbucks si Red Bull au cumparat deja reclama in cadrul noului serviciu.

Reclamele vor tinti utilizatori in functie de tipul de oameni si produse pe care acestia le urmaresc pe Twitter. Spre exemplu, cineva interesat de companii de cafea sau de oameni care scriu despre cafea poate fi tinta unui tweet Starbucks platit.

Compania cu sediul in San Francisco s-a extins rapid in ultimul timp, numarul de angajati ai Twitter crescand de la 140 in februarie la peste 300 in prezent.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 18 Aprilie 2021, 05:51
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter