- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Victor Stroe, Leo Burnett: Nu priviti cinema-ul doar ca pe un ecran mai mare

21 May, 14:42 • Redactia DailyBusiness
Cinema-ul nu este un mediu incremenit, si nici nu-si tine publicul captiv. Daca stii cum sa-l folosesti, si iti ajustezi mesajul la oamenii din sala, ai posibilitatea de a-ti plasa brandul intr-un loc care a cunoscut criza doar din auzite: numarul de bilete vandute a crescut cu 40% in 2009 fata de 2008, a afirmat Victor Stroe, directorul de strategie al Leo Burnett Romania.
Victor Stroe, Leo Burnett: Nu priviti cinema-ul doar ca pe un ecran mai mare

Cinematograful este unul dintre canalele cu cea mai redusa rata de evolutie, care a cunoscut schimbari majore din 30 in 30 de ani, si este perpceput de multi advertiseri ca un mediu incremenit. Dar daca stii cum sa profiti de un loc in care entertainmentul este cuvantul de ordine, poti obtine rezultate remarcabile, a afirmat directorul de strategie al Leo Burnett.

„Acelasi spot, pe care il vezi acasa la televizor si te plictiseste, la cinema e altceva, iti place, cumva, e parte din show. Si daca stii sa-ti ajustezi mesajul pe targetul fiecarui film in parte, care nu este deloc captiv – vorbim de tineri din mediul urban, activi din punct de vedere financiar, care dau bani ca sa intre la filmul respectiv – rezultatele sunt sigure”, a explicat Stroe.

Este foarte important, a subliniat strategul de la Leo, ca advertiserii sa nu priveasca cinematograful ca pe un simplu ecran de dimensiuni mai mari.

„Sunt multi marketeri care nu gandesc cinematograful ca pe un loc special. Gresit. In sala de cinema vii ca sa te distrezi, ca sa vezi un film anume. Advertisingul trebuie sa vina acolo cu mesaje speciale, dedicate audientei fiecarui film in parte si sa urmareasca interactiunea cu publicul”, a precizat Victor Stroe.

Aparitia de noi cinematografe si implementarea de noi tehnologii (3D, 4 D, 6D), au tinut departe de criza piata locala de cinematografie, care a ajuns la circa 16 milioane euro in 2009, in crestere cu circa 30% fata de 2008.

Potrivit raportului Media Fact Book, cinema-ul a atras in 2009 circa 3% din totatul investtiilor in publicitate.