- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Wave Division dezvolta o platforma digitala pentru promotii

07 Oct, 12:04 • Redactia DailyBusiness
Agentia de BTL full service Wave Division isi extinde activitatea prin lansarea unei platforme digitale, dedicata promovarii promotiilor prin intermediul cupoanelor online, care va fi coordonata de Bogdana Baltasiu (foto), fost client service manager la Nielsen Romania.
Wave Division dezvolta o platforma digitala pentru promotii

Din pozitia de business development director, Bogdana Baltasiu va avea responsabilitati de coordonare si dezvoltare a noului serviciu de e-couponing, proiect desfasurat in parteneriat cu compania Coupons.com.

„Romania este o piata in crestere in ceea ce priveste serviciile de e-marketing. Experienta Bogdanei Baltasiu constituie valoare adaugata pentru cresterea companiei noastre si prin cooptarea ei continuam sa ne consolidam expertiza si echipa”, a declarat Al Kamara, CEO Wave Division.

Bogdana Baltasiu are o experienta de peste 13 ani in cercetarea de piata, iar in ultimii 8 ani a coordonat departamentul de Consumer Research la Nielsen Romania din functia de client service manager.

Wave Division este una dintre cele mai mari agentii de BTL full service din Romania, cu o activitate de peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase.

Wave Division a avut in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 5 milioane de euro, dubla comparativ cu 2009. Prin intermediul celor 4 domenii de expertiza, respectiv servicii integrate de in-store, events management, shopper marketing si digital couponing, Wave Division propune solutii de comunicare pentru un portofoliu semnificativ de clienti, printre care companii multinationale si nationale precum P&G, Danone, Heineken, Heidi, Hochland, Interstar, Intersnack, Kosarom, Lidl, L’Oreal, McDonald’s, Macromex, Mega Image, Prodal, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetrapak.