MEDIA & MARKETING

WPP a infiintat o noua agentie pentru gestionarea contului de publicitate Ford in Europa

22 martie 2010, ora 15:24 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
focusmedie.jpg
WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, a creat o noua agentie numita Blue Hive pentru a gestiona exclusiv contul de publicitate al Ford in Europa, potrivit Brandrepublic.com.
Blue Hive va reuni angajatii de la Ogilvy, Wunderman si Mindshare, agentii care in prezent gestioneaza conturile Ford in Europa, dupa modelul echipei de la Detroit care se ocupa de contul constructorului auto in America de Nord.

Investitia pentru noua agentie, care va fi localizata in Londra, a fost evaluata la 1,44 miliarde de euro (1,3 mld.lire sterline).

Initiativa vine in contextul in care Ford se pregateste sa lanseze prima campanie globala, pentru noul model Focus, care trebuie sa fie demarata simultan pe pietele din intreaga lume.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 09 Decembrie 2021, 00:40
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter