MEDIA & MARKETING

WPP isi uneste agentiile digitale intr-un noua divizie

16 februarie 2011, ora 18:54 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Grupul de comunicare britanic WPP isi va uni agentiile digitate intr-o noua divizie, Possible Worldwide, care va avea sediul central la New York si alte 17 birouri regionale in intrega lume, relateaza AdvertisingAge.
Astfel, Possible Worldwide va include agentiile Schematic, Bridge Worldwide (ambele cu sediul in SUA), Blue Interactive Marketing (din Singapore) si Quasar Media (din India).

Printre clientii agentiei se numara AT&T, Dell, General Mills, Microsoft, Nokia si Procter & Gamble.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 28 Ianuarie 2020, 16:29
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter