MEDIA & MARKETING

ZenithOptimedia, mai optimista: Cheltuielile globale cu publicitatea vor creste cu 3,5% in 2010

19 iulie 2010, ora 13:28 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Advertise-medie.jpg
ZenithOptimedia, agentie detinuta de grupul de comunicare Publicis Group, a revizuit in crestere estimarile privind evolutia pietei de publicitate din acest an, estimand un avans de 3,5%, fata de la 2,2%, potrivit Brandrepublic.com.
Aceasta este a treia revizuire consecutiva facuta de agentie.

Astfel, in Europa de Vest cresterea din acest an va fi de 2,2%, fata de 0,4% cat indicau estimarile anterioare, pana la 102 milioane dolari.

Pentru Europa de Est, cresterea estimata este de 7% in 2010, 9,8% in 2011 si aproape 11% in 2012.



Pentru zona Americii de Nord, ZenithOptimedia a schimbat minusul cu plusul, iar de la o scadere de 1,5% estimeaza acum o crestere 1,3%.

ZenithOptimedia estimeaza pentru 2011 o crestere de 2,4% pentru tarile dezvoltate din America de Nord, Europa de Vest, precum si Japonia, iar pentru 2012 un avans de 2,9%, in timp ce pentru tarile in curs de dezvoltarea avansul estimat este de 9,1%, respectiv 9,8%.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 04 Iulie 2022, 08:08
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter