MEDIA & MARKETING

Ziar francez, pus la zid pentru ca a ridiculizat momentul "11 septembrie" intr-o reclama

08 septembrie 2010, ora 15:59 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
turnuri-mediu.jpg
Saptamanalul francez Courrier International a fost catalogat de opinia publica internationala drept "ofensiv"si "idiot" dupa ce a scos pe piata o reclama la propriul ziar in care promoveaza "o mai buna intelegere a evenimentelor din lume", facand referire la atacul terorist de pe 11 septembrie 2001. Ziarul sugereaza ca "daca turnurile ar fi fost mai scunde, teroristii sigur ar fi ratat tinta", sub sloganul "invatati sa anticipati".
Reclama (foto), care poarta semnatura agentiei Saatchi & Saatchi Franta, are ca scop "promovarea unei intelegeri mai bune a evenimentelor care marcheaza lumea", insa reactia din presa si bloguri este cu totul alta.

O postare publicata pe un blog american descrie reclama ca fiind "ofensiva si ridicola", cu comentariul "francezii ne invinovatesc pe noi (n.r. - americanii) pentru atacul terorist, pentru ca nu l-am anticipat. Cum naiba promoveaza chestia asta o mai buna intelegere a evenimentelor?"

Pe un alt blog, autorul sustine ca reclama este un fiasco, fiind "ofensiva si idioata", adaugand ca intelege care a fost scopul Courrier International: "Intr-un fel, au inovat, a captat atentia si acum toata lumea vorbeste despre ei".



Printre publicatiile si blogurile de specialitate care au sesizat "derapajul" Courrier International se numara Campaign, AdWeek sau Advertlog.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 08 Decembrie 2021, 23:24
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter