- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Cati clienti pierde o companie la un comentariu negativ pe Twitter sau Facebook

26 Nov, 16:47 • Redactia DailyBusiness
O prezentare sau un comentariu negativ pe Twitter, Facebook sau Youtube, referitoare la diverse produse sau servicii ale unei companii, pot aduce pierderea a 30 de clienti, potrivit unui studiu al Convergys Corp realizat in Marea Britanie, citat de Bloomberg.
Cati clienti pierde o companie la un comentariu negativ pe Twitter sau Facebook

Comentariul unui consumator pe unul dintre aceste site-uri are o audienta medie de 45 de vizitatori, dintre care doua treimi vor evita sau vor inceta sa faca afaceri cu o companie despre care au auzit lucruri negative, potrivit studiului citat.

Acest tip de site-uri a devenit locul unde consumatorii schimba companiile fara se se planga direct, a declarat Frank Sherlock, vicepresedinte al Convergys.

Studiul a fost realizat pe un esantion de 2.000 de britanici, unul din trei declarand ca impartaseste experienta negativa legata de un produs sau serviciu prin intermediul Internetului.