NEW MEDIA

Cine este noua mana dreapta a lui Adrian Sarbu in online (Update 1)

05 septembrie 2014, ora 22:00, autor(i): Madalina Pana 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
sarbu.jpg
Adrian Sarbu pregateste schimbari majore la trustul de presa pe care il detine. Cel putin asa reiese din miscarile consemnate public. Citeste in DailyBusiness.ro detalii din culisele lansarii site-urilor cu extensia .pro, decizie strategica prin care omul de afaceri surprinde piata.

Pe langa faptul ca inregistreaza la OSIM marcile de site-uri cu extensia .pro pe propriul nume si nu pe al unei firme ca pana acum, Adrian Sarbu a apelat pentru inregistrarea domeniilor noi la un om pe care s-a bazat si in trecut si care nu a iesit prea mult in lumina reflectoarelor.

Mai exact, site-urile cu extensia .pro sunt inregistrate de firmele Alerria Business Consulting si Color Graphics, ambele reprezentate de Liliana Serban.

Aceasta este un colaborator vechi de-al omului de afaceri, ocupand de-a lungul timpului pozitii importante in firmele sale.

Spre exemplu, potrivit unor informatii din 2010, ea figura la acea data ca vicepresedinte al Consiliului de Administratie al Mediafax Group.

Coincidenta de nume sau nu, Mediafax Group a lansat recent unele campanii cu Fundatia pentru Educatie si Dezvoltare MediaPro, a carei presedinte este o persoana pe nume Liliana Serban.

Prin Alerria Business Consulting au fost intregistrate 13 site-uri cu extensia .pro, incepand din luna martie. Prin firma Color Graphics au fost inregistrate site-urile ziarulfinanciar.pro si mediafax.org.

Pe de alta parte, cele mai multe dintre site-urile actuale cu extensia .ro, precum zf.ro si businessmagazin.ro, sunt detinute de companiaMediafax Group, reprezentata de Orlando Nicoara.

Ramane de vazut daca noul plan al lui Sarbu cu .pro va sta in picioare, avand in vedere asemanarea cu denumirea Pro TV. Americanii care detin postul TV ar putea contesta la OSIM inregistrarea marcilor cu extensia .pro, pentru a-si proteja marca lor de televiziune, unul dintre cele mai puternice branduri media din Romania.

La un an de la despartirea de Pro TV, Sarbu vrea sa isi treaca aproape toate site-urile in .pro (Articol initial)

05 septembrie 2014, ora 16:02, autor(i): Madalina Pana 
sarbu1.jpg
Adrian Sarbu, proprietarul Mediafax Group, intentioneaza sa transfere aproape toate site-urile din portofoliu in domeniul .pro, la un an de la despartirea de trustul Pro.

Primul site care a beneficiat de transferul in noul domeniu este ziarulfinanciar.pro.

Ar urma sa fie transferate si site-uri precum mediafax, gandul, promotor, prosport, descopera si go4it.

Adrian Sarbu a depus cereri la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) in vederea inregistrarii acestor denumiri cu extensia .pro.

De asemenea, Sarbu vrea sa inregistreze pe numele sau si marca Apropotv ro.Tot pe numele sau, proprietarul Mediafax Group vrea sa inregistreze si marca one.ro.

In august anul trecut, compania care opereaza in Romania posturile Pro TV, Acasa, Sport.ro, MTV si Pro Cinema a anuntat ca Adrian Sarbu a demisionat din functiile de presedinte si chief executive officer (CEO) ale companiei.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Sambata, 10 Decembrie 2016, 12:36
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter