- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Cu bune si cu rele: DailyBusiness.ro, sub „lupa” mediului de afaceri

05 May, 00:01 • Redactia DailyBusiness
Dupa cinci ani in care a incercat, zi de zi, sa fie mai bun, mai relevant si mai surprinzator, DailyBusiness.ro si-a propus un exercitiu de feedback in randul cititorilor, care in nenumarate randuri au colaborat cu echipa noastra. Punctele tari le vom pastra, iar greselile le vom indrepta.
Cu bune si cu rele: DailyBusiness.ro, sub lupa mediului de afaceri

Valentin Ilie, director executiv Coldwell Banker

[img=1713][/img]
„Apreciez o carte buna, un ziar bun, un site de informare bun si raman fidel. Asa s-a intamplat si cu DailyBusiness.ro. Informatie actuala, prezentata scurt si la obiect, …oamenii cool care scriu exact ceea ce trebuie si cum trebuie. DailyBusiness.ro este bun dimineata la cafea, dar si seara cu popcorn in loc de film. Va doresc trafic in crestere si multe subiecte in exclusivitate”

Bogdan Prajisteanu, managing director Mediaedge:cia
[img=1455][/img]
„DailyBusiness.ro este un site de afaceri viu, cu informatii sintetice de ultima ora despre afacerile locale si internationale mai ales din domeniul privat, e despre aproape toti oamenii de afaceri din Romania care fac diferenta prin rezultatele lor de business.”

Valentin Ionescu, director general BVB
[img=1456][/img]
„Imi place ca aveti un segment denumit Burse. Si Ziarul Financiar are, dar include si fonduri mutuale”, a declarat Valentin Ionescu, directorul general al Bursei de Valori Bucuresti (BVB). Acesta a spus ca site-ul DailyBusiness.ro ar putea populariza mai mult piata de capital, pe partea de educatie financiara.

Cornelia Aurelia Coman, director general ING Asigurari de Viata
[img=1459][/img]
„DailyBusiness.ro este una dintre publicatiile online pe care le parcurg cu placere si interes, atunci cand timpul imi permite, fiind una dintre sursele credibile si rapid actualizate de informatie economica. Apreciez in special continutul editorial bogat, si alegerea inspirata a subiectelor, nu de putine ori reporterii DailyBusiness.ro reusind sa identifice aspecte si unghiuri de abordare cu totul inedite. Structura bine definita si usor de urmarit a portalului este, de asemenea, un atu important pentru mine, permitandu-mi sa parcurg rapid acele subiecte care ma intereseaza cel mai mult. Nu in ultimul rand, ideea de a crea si dezvolta o comunitate online a oamenilor de afaceri este, cred eu, inedita in mediul online romanesc si poate fi folosita ca punct de pornire pentru a dezvolta si alte servicii care, fara doar si poate, vor fi la fel de apreciate de publicul DailyBusiness.ro”.

Iulian Comanescu, analist media
[img=1452][/img]
„Cand imi faceam lectiile pentru „Cum sa devii un Nimeni”, cartea pe care am publicat-o la Humanitas, am sucit pe toate partile problema tipurilor de continut din Romania. Din motive de convergenta, ele sunt in linii mari cinci: general upmarket si tabloid, sport, femei si business. DailyBusiness.ro se asaza bine pe ultima categorie, cu o serie de consecinte faste pe termen lung. Exista o concurenta destul de puternica pe segment, cu Money.ro, Wall-street.ro si spinoff-urile de branduri clasice gen Zf.ro, Capital.ro sau BusinessMagazin.ro. Dar tocmai asta face acest segment de continut interesant din mai multe puncte de vedere.”

Dan Schwartz, managing partner, Scot&Company Consulting
[img=1453][/img]
„Primele intilniri cu DailyBusiness.ro s-au desfasurat sub auspicii favorabile. Colaborarea incipienta s-a concretizat intr-un interviu si in cateva comentarii si participari la evenimente comune. Relatia noastra cu website-ul DailyBusiness.ro s-a bazat si se bazeaza pe un criteriu bilateral apreciat si respectat: modul profesional de abordare a temelor tratate.”

Radu Ionescu, seful biroului de asigurari auto al companiei Generali Asigurari
[img=1447][/img]
„Articolele publicate pe DailyBusiness.ro sunt interesante, documentate si aduc de multe ori in prim plan aspecte inedite sau mai putin cunoscute ale unor domenii de activitate variate. Recomand DailyBusiness.ro celor care vor sa fie la curent cu ultimele noutati si cu tendintele in domenii precum finante-banci, real-estate, auto, etc. In plus, sectiunea Key People a site-ului este extrem de apreciata pentru ca a creat o retea de socializare unica in Romania pentru comunitatea de business.”

[b]Cristian Manafu, specialist online[/b]
[img=1454][/img]
„In domeniile pe care eu le urmaresc din zona IT, online, telecom, social media, DailyBusiness.ro este una din sursele mele de informare; am apreciat mereu creativitatea echipei si dorinta de a oferi continut de calitate.”

Cristian Lacraru, director de marketing si comunicare Biogenis
[img=1451][/img]
„Pe telefon am sase ‘bookmarks’, din sase domenii. DailyBusiness.ro este unul dintre ele. Am nevoie de astfel de stiri. Stiu redactia, am scris si eu o buna perioada aici si am incredere in materiale scrise de ei. Este poate cel mai important lucru la un site de stiri, sa ai incredere in materiale. Eu am.”

Florentina Almajanu, director general Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare (UNSAR)
[img=1458][/img]
„Publicatia DailyBusiness.ro s-a adaptat, la nivel de continut, la nevoile si ritmul alert de viata ale noii generatii de business. Se simte insa nevoia de restructurare a site-ului si, poate, de schimbare a layout-ului, care acum da impresia de prea multa informatie, cel putin la nivelul primei pagini. Cred ca o interfata ceva mai simpla si mai usor de accesat ar aduce un plus de modernitate pentru platforma DailyBusinesss.ro.”

Beatrice Danis, managing partner-ul BrandTailors
[img=1457][/img]
„DailyBusiness.ro este pe locul trei ca sursa de informare dupa ZF si Wall-Street, cu toate ca atinge un numar mult mai mare de topicuri decat acestea. „Un punct de nemultumire este ca de fiecare data am fost contactata pentru opinii de astazi, pe astazi”, a spus Beatrice Danis, care considera totodata ca paginatia site-ului este uneori greu de parcurs.

Georgiana Andrei, directoarea departamentului de retail a Colliers
[img=1711][/img]
„Daily Business este un portal de business cu date fresh si analize complete. Este una sursele mele de stiri atunci cand caut o informatie rapid.”

Anca Rarau, director marketing&comunicare Banca Transilvania
[img=1712][/img]
„DailyBusiness.ro este una dintre publicatiile online pe care le urmarim cu interes la Banca Transilvania. Noutatile pot fi parcurse foarte usor, structurarea pe domenii fiind un foarte bun ghid. Urmarim, de asemenea, sectiunile Top stories si Recomandari Dailybusiness, care intotdeauna dezvolta informatii de interes. Business Blogs, este, la randul sau, o „ruta” care ne duce si mai aproape de social media. O idee salutabila este si Book review, cu prezentarea unor carti care nu trebuie sa lipseasca din biblioteca. Dailybusiness este, intr-adevar, o (re)sursa online de informatii”.